פרקטי ודק במיוחד: ארנק הקסם של Garzini מתוכנן בחוכמה, וכתוצאה מכך ארנק כיס דק עם חלון זיהוי קל לחתוך שקופיות. בהשוואה לארנקים מגושמים אחרים או אטבי כסף, ארנק עור חכם זה דק וקל לאחסון של עד 8 כרטיסים, נגד העתקת כרטיס Rfid


260 
  • משלוח: 

קרא עוד


כרטיסים תעודת זהות ומזומן בכיס הקדמי או האחורי. מחזיק כרטיס קל לשימוש וקומפקטי זה הוא האביזר המושלם ללבוש רשמי, קז'ואלי או עסקי. עכשיו אתה יכול לשמור את הדברים החיוניים שלך קרוב בצורה נוחה.

איכות מעולה: הארנק המינימליסטי הזה עשוי מהעור האמיתי הטוב ביותר ועשוי בעבודת יד עם תשומת לב רבה לפרטים, ולכן הוא אלגנטי וקלאסי כאחד. אנו משתמשים בעור פרה רך ואיכותי כדי להעניק לארנק הקסם בעבודת יד מראה יוקרתי ואקסקלוסיבי. אתה יכול לשלב פונקציונליות וסגנון עם ארנק דק פופולרי זה. בנוסף, אנו נותנים אחריות של 12 חודשים, כך שתוכל לבצע את ההזמנה שלך בביטחון.

ארנק קסם משודרג: שדרגנו את מערכת ארנק הקסם החדשנית עם רצועות עור במקום הרצועות האלסטיות. תכונת דש הקסם פשוטה, הכניסו שטרות לארנק הפתוח וסגרו אותו. פתח מחדש את ארנק העור והכסף שלך מוחבא בבטחה מאחורי רצועות העור. חלון הזיהוי החתוך מקל על הצגת הכרטיס במהירות, כך שלעולם לא תצטרך להוציא אותו. עם רצועות העור הפרימיום אתה מקבל אביזר מסוגנן משופר שירשים את חבריך.

הגנת RFID: אכפת לנו מהבטיחות שלך, ולכן כל המוצרים שלנו מצוידים בחסימת RFID מתקדמת. לכרטיסי חיוב, כרטיסי אשראי, דרכונים ואפילו לסמארטפונים יש טכנולוגיה מובנית המשתמשת ב-RFID (זיהוי תדר רדיו) כדי לגשת אליהם ללא מגע. סורקים מזויפים משמשים פושעים כדי לגנוב בקלות את המידע האישי ביותר שלך. ארנק הכרטיסים שלנו מכיל טכנולוגיית מיגון RFID משולבת חלקה כדי להגן על כל הכרטיסים והנתונים שלך מפני רפרפת RFID.

קופסת מתנה: הארנק הדק של Garzini מסופק בקופסה אלגנטית, מתנה מושלמת לכל אירוע. דאגנו לך אם תחפש מתנה לימי הולדת, יום האב, חג המולד, שושבינים, ולנטיין או כל אירוע מיוחד אחר.